Technická domácnost

Vypadá to, že se tu u nás na blogu nic neděje. Že? A máte pravdu. Chvíli jsme ho zanedbávali, protože jsme si udělali s Terezkou takovou větší radost. Barák to není, ale pořídili jsme si novou hračku na zápěstí. Ano, hodinky. A ne ledajaké. Jsme totiž moderní pár, technologický pár. Chytré hodinky, vítejte doma 🙂

Víte, už v dětství jsem byl doma přes všechnu elektroniku. Stačilo vyhodit pojistky a hnedle jsem se mohl živit jako „nařizovač“ hodin na všech přístrojích, které měli zapojen kablík do zásuvky. Video, mikrovlnka, DVD a tak dále. Nebydlel jsem u rodičů dva roky a stále jsem tam při každé návštěvě něco nařizoval či přeřizoval. Vždyť mamku jsem učil dva roky posílat SMS z mobilu. Táta? Ten neposlal SMS snad nikdy. V práci si jednou zavolal ajťáky, aby mu ukázali kdeže má kliknout na tu spásnou ikonu pro odeslaní mailu. Když mi to vyprávěl, byl jsem mrtvý smíchy a směji se i teď.

Vždy jsem si přál najít stejně technologicky zdatnou ženu jako jsem já. Díky moderní době a několika nevydařeným pokusům se podařilo a jsem za to rád. Vždyť je to jedna z vlastností, kterou mě okouzlila. Dokáže si poradit s čímkoliv. Ať se jedná o mobil, hraní her, instalace programů. Dokáže vybrat skvělou TV úplně sama … ano toto byla maturita a složila ji na výbornou, prostě je to cool a pro mě osobně strašně osvobozující. Dokonce máme budík, který umí nařídit jen ona. Teď momentálně ulítáváme na hodinkách. Voláme si přes ně, to si vždycky připadám jako David Hasselhoff v Knight Rideru, píšeme, měříme tep a sportujeme. Prostě co by to bylo za život neudělat si nějakou to radost, že. No a když jsme u těch radostí… asi půjdu nainstalovat hru Re-Volt, kterou hrajeme tak rádi ve dvou a možná, ale jen možná ji nechám vyhrát…. Anebo ona mě?

 

To se teprve uvidí 🙂

 

Leave a Reply

